گروه انسانهای سبز: غیر سیاسی، دولتی، مذهبی و قومی " غرامت جنگ حق ماست "

هدف: اعتراض به فقر، بی عدالتی، تبعیض انسانی، جنگ، کشتار انسانهای بیگناه و گسترش فعالیتهای انساندوستانه، تاریخی و زیست محیطی

گروه انسانهای سبز: غیر سیاسی، دولتی، مذهبی و قومی " غرامت جنگ حق ماست "

هدف: اعتراض به فقر، بی عدالتی، تبعیض انسانی، جنگ، کشتار انسانهای بیگناه و گسترش فعالیتهای انساندوستانه، تاریخی و زیست محیطی

نبود آب و برق در برخی روستاها پذیرفتنی نیست/

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این که همچنان برخی روستاها نه آب دارند نه برق، پذیرفتنی نیست، این مردم به تعبیر امام خمینی(ره)، ذخایر انقلاب هستند اما از کمترین امکانات برخوردارند ولی برخی افراد با یک تلفن، هزاران میلیارد وام می‌گیرند.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در جمع مردم بهمئی با اشاره به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) در وصیت نامه‌شان مبنی بر این که من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول‌الله هستند، گفت: کسانی که از ابتدای پیروزی انقلاب به دشمنی با مردم ایران برخواستند نیز شهادت می دهند که در این 37 سال هر آنچه می توانستند علیه مردم و انقلاب ما به کار بردند ولی به نتیجه ای نرسیدند.

جلیلی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد استان گنج های مادی و معنوی است، اظهار داشت:‌ اگر از این گنج ها به خوبی بهره برداری شود، جوانان این استان به جای این که از مشکل بیکاری بگویند، هر یک می توانند در نقش یک کارآفرین صدها شغل ایجاد کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مذاکرات 18 روزه وزاری امور خارجه 5+1 با مقامات ایرانی در وین در سال 1393 گفت: آنها برای چند هزار سانتیفیوژ با ما مذاکره نمی کردند چون خود هزاران کلاهک هسته ای دارند؛ آنها می‌دانستند که اگر نعمت‌های خداداد و ایمان مردم ایران ممزوج شود،‌ قدرتی شکل خواهد گرفت که هسته ای در برابر آن هیچ است.
وی با تجلیلی از نقش جوانان و رزمندگان شهر بهمئی در دوران دفاع مقدس گفت: اگر سازوکارهایی که در دوران دفاع مقدس منجر به شکوفایی توانایی های جوانان ایرانی شد، هم اکنون در صنعت و کشاورزی و اقتصاد وجود داشته باشد، مشکل بیکاری رفع خواهد شد.

در حاشیه این سفر، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از منطقه محروم «توگبری» نیز بازدید کرد.

جلیلی در این بازدید ضمن شنیدن گلایه ها و حرف مردم این منطقه گفت: این که همچنان برخی روستاها نه آب دارند نه برق، پذیرفتنی نیست، این مردم به تعبیر امام خمینی(ره)، ذخایر انقلاب هستند. نباید یک خانواده عشایری که بیشترین خدمت را در حوزه تولید، دام و کشاورزی می کند کمترین برخورداری از منابع کشور را دارد و در مقابل عده ای با یک تلفن هزاران میلیارد وام بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد