گروه انسانهای سبز: غیر سیاسی، دولتی، مذهبی و قومی " غرامت جنگ حق ماست "

هدف: اعتراض به فقر، بی عدالتی، تبعیض انسانی، جنگ، کشتار انسانهای بیگناه و گسترش فعالیتهای انساندوستانه، تاریخی و زیست محیطی

گروه انسانهای سبز: غیر سیاسی، دولتی، مذهبی و قومی " غرامت جنگ حق ماست "

هدف: اعتراض به فقر، بی عدالتی، تبعیض انسانی، جنگ، کشتار انسانهای بیگناه و گسترش فعالیتهای انساندوستانه، تاریخی و زیست محیطی

جای چادر زدنتون رو برای سفر های خارجی از حالا انتخاب کنید

رای بعضی از ماها، لذت چادر زدن و کمپ زدن، از خوابیدن توی هتل و جاهای معمولی و تکراری خیلی بیشتره. برای همین همیشه در سفر ها چادر می زنیم. اما خیلی از کشورها وجود دارن که قوانینشون اجازه نمیده هر جایی چادر بزنید و شاید این کار حتی جرم هم محسوب بشه. پس چطوری میتونیم به سفر مورد علاقه مون که هم امنیت داره، هم کم هزینه است، و هم لذت بخشه برسیم؟ وب سایتی وجود داره که بهمون کمک می کنه توی ملک های شخصی چادر بزنیم.

کمتر از یک ساله که وب سایت gamping سرویسی رو ارائه داده که توسط اون میتونید محل کمپ زدن خودتون رو از قبل شروع سفر مشخص کنید.  این مکان های پیشنهادی املاک شخصی آدمهایی هستند که دوست دارن میزبان مسافرهای خارجی باشن و همچنین از این راه منبع درآمد کوچکی برای خودشون درست کنند.

 www.gamping.com

این وب سایت چطور کار می کنه؟

سایت گمپینگ در حال حاضر برای ۲۸ کشور فعال هست. دراین کشور ها افرادی که خونه های حیاط دار دارن، اعلام آمادگی می کنن و تصویری از حیاط منزلشون در سایت قرار می دن. افرادی مثل ما و شما که قصد سفر به کشور های دیگه رو داریم ولی هیچ نظری نداریم که کجا می شه کمپ زد، میتونیم به طور آنلاین و با هزینه خیلی کم، نگرانی جای خواب امن رو از بین ببریم.

فقط کافیه وارد سایت بشید و بعد از ثبت نام مدل محیطی که برای کمپ زدن از همه بیشتر دوست دارید رو از دسته بندی ها انتخاب کنید. این انتخاب میتونه یه ویلایی رو به دریا باشه و یا حتی فضایی در دل کوه. با پرداخت هزینه، با صاحب ملک در تماس خواهید بود و میتونید زمان مورد نظرتون رو تنظیم کنید. این ایده ی ساده و خلاقانه میتونه زمینه ای باشه برای اینکه آدم های بیشتری از سرتاسر دنیا، با امید چادر زدن و داشتن محیط امنی برای موندن، وارد چرخه ی سفر کردن به اقصی نقاط جهان بشن.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد